bbbear 當前在線
bbbear
進階會員
Screenshot_20260624_121429.jpg (99.91 KB)
下載次數:0
前天 12:16
PN420 當前離線
CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3 via HKEPC Reader for Android bbbear 發表於 2026-6-24 12:05
TOP
Thomascyk 當前離線
中級會員
可能n1容量唔夠 , n8頻寬太少, n28,n40可能天線系統未支援到, n41香港唔比做, 迫於無奈整條n3增加SA ... PN420 發表於 2026-6-24 13:31
咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3 Thomascyk 發表於 2026-6-24 13:38
Linksys999 當前離線
應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28. P.S. 既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體 ... PN420 發表於 2026-6-24 13:49
呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過? Linksys999 發表於 2026-6-24 16:25
似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。 高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔 ... Linksys999 發表於 2026-6-24 16:30
如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500, 佢應該整左n40或n7或n78, 但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到. 仲要搞 ... PN420 發表於 2026-6-24 19:26