CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道有N3

本帖最後由 bbbear 於 2026-6-24 12:17 編輯

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android

Screenshot_20260624_121429.jpg (99.91 KB)

Screenshot_20260624_121429.jpg

Screenshot_20260624_121429.jpg (99.91 KB)

Screenshot_20260624_121429.jpg

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2026-6-24 12:05


可能n1容量唔夠 ,
n8頻寬太少,
n28,n40可能天線系統未支援到,
n41香港唔比做,
迫於無奈整條n3增加SA容量。

TOP

可能n1容量唔夠 ,
n8頻寬太少,
n28,n40可能天線系統未支援到,
n41香港唔比做,
迫於無奈整條n3增加SA ...
PN420 發表於 2026-6-24 13:31

咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3

TOP

本帖最後由 PN420 於 2026-6-24 13:56 編輯
咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3
Thomascyk 發表於 2026-6-24 13:38


應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28.

P.S.
既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體驗,咁方丈你就唔好咁孤寒,幾時開SA比儲值卡呢?

TOP

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2026-6-24 12:05


呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過?

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2026-6-24 16:35 編輯
應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28.

P.S.
既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體 ...
PN420 發表於 2026-6-24 13:49


似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。
高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔夠band用,要上5.5G就要拉埋條n3落水。

TOP

呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過?
Linksys999 發表於 2026-6-24 16:25

冇 只係出現好少時間 多數係N1 有時仲落去B8

via HKEPC Reader for Android

TOP

似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。
高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔 ...
Linksys999 發表於 2026-6-24 16:30


如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞5.5G NR 3CA即係最少要n1+n3+n8,
咁4G客/儲值卡就只有另外嗰條B3用,
體驗受既影響唔會少,
所以才希望方丈開埋SA比4G客包括儲值卡,
至少高鐵隧道段要有SA。

TOP

如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞 ...
PN420 發表於 2026-6-24 19:26

會否係高鐵管道的情況較常規港鐵的更為複雜?

TOP

如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞 ...
PN420 發表於 2026-6-24 19:26


咁要確定到高鐵隧道本身行咩band先,額外band應該都要招標先有得搞,中短期唔會整到。

TOP