電話都好少壞, 一年內試過壞乜要上行保?

唔好話一年內出問題, 用幾年都未壞
大家試過一年內壞乜, 可以用到保養服務?

用過至少有十部機, 由Ericsson DH338 開始,  冇一部係用到壞咗,  全部都係, 跌爆mon , 電池打柴, android 版本過舊而需要更換新機

TOP

行貨D水魚交比各位。我鼠去享受國家手機

TOP

我都覺得電話真係好少壞, 所以唔會去諗保養問題.
但係用國行機始終會有啲古靈精怪嘢   例如時間軸用唔到呀.
要自行安裝google, disable曬嗰啲省電功能, 開返自啟動, 背景運作等等.....部機先至可以正常收發通訊軟件

TOP

可能我运氣唔好
有突然死亡的, 有充唔到電的, 有電池漲起的

回覆 1# jk1399

TOP

唔好話一年內出問題, 用幾年都未壞
大家試過一年內壞乜, 可以用到保養服務? ...
jk1399 發表於 2026-3-10 12:29 PM

這只不過是機率問題。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

第一年的確好少壞, 只係試過爆MON去整

TOP

IPhone 屏幕出線

TOP

我全係跌爆MON

TOP

三叔S3 LTE 死WIFI換機


via HKEPC Reader for Android

TOP