hk地鐵, 日本鐵路熄mon未試過唔得
但鋪頭比錢就一時時
巴士就香港唔得日本得
懷疑係啲機既功率問 ...
jacktsui 發表於 2026-1-29 14:08 
我係日本夾公仔機, 有 D 鋪支援用 交通卡, 我咪拎去拍, 又唔想唱一代日元, 同埋用 APPLE IC 卡又平 2%..
結果係玩完一下次失敗, 想玩第二鋪, 揀左 IC 上, 拍部電部埋去係唔得, 要解鎖, 揀卡, 再啪就得.
雖然佢有一次過啪五次. 但你唔會覺得要夾多五下先得, 或者可能玩多一兩下放棄.
結果咁樣來來回回成十幾下, 人都顛.
七仔個 D 唔敢試, 費事阻住職員或後面 D 人. 所以一早開定.
所以個 快速拍 係冇意義.
可能間間餐廳或鋪頭, 都未必同一代或牌子感應器, 一係我部機太舊, 個 NFC 版本唔兼容, 換番部 IP 15 16 17 可能好 D |