iphone 開了西瓜卡但無顯示出黎

即係wallet 加交通卡 選左suica 再增值埋,銀行都通知已扣錢,我係wallet見唔到張卡,會係咩原因?thx

即係wallet 加交通卡 選左suica 再增值埋,銀行都通知已扣錢,我係wallet見唔到張卡,會係咩原因?thx ...
kowloonking1973 發表於 2026-1-15 15:04

如果你 wallet 見唔張卡,你根本增值唔到喎。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

最終自動退款

TOP

"wallet見唔到張卡"  咁你係點增值

TOP

第一次新開的,跟佢程序選西瓜,再選用邊張信用卡比錢,咪試1000yen ,收到銀行短訊通知扣左數,但一直見唔到張卡,apple客服話西瓜問題等退款,不過日本都去完,有機會再去先再試

TOP

我估係張卡問題, 啲錢唔知射左去邊
無正式過數既話, 就自然會退返$$

TOP

第一次新開的,跟佢程序選西瓜,再選用邊張信用卡比錢,咪試1000yen ,收到銀行短訊通知扣左數,但一直見唔 ...
kowloonking1973 發表於 2026-1-23 15:26

咁應該增值唔到

我都試過增值但唔成功,係有短訊通知你成功過數,但失敗係冇短訊提供,所以以為成功過數。

我都係香港開同入錢。

不過俾錢時,成日要著機,人面解鎖,再俾錢,好煩。
一日整幾十次。

有時排隊解定,點知條龍耐,去到時又鎖番,煩。
一係就係咁 touch 個芒防熄,都係煩。

已經 set 左佢做快速交易,理應唔駛解,拍就得,但都係唔得。

最後唯有唔貪信用卡番分,用番實體卡。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

有時排隊解定,點知條龍耐,去到時又鎖番,煩。
一係就係咁 touch 個芒防熄,都係煩。
已經 set 左佢做快速交易,理應唔駛解,拍就得,但都係唔得。
鴨蛋妹 發表於 2026-1-24 12:56


hk地鐵, 日本鐵路熄mon未試過唔得
但鋪頭比錢就一時時
巴士就香港唔得日本得

懷疑係啲機既功率問題, cheap機有效範圍細, 喚醒唔到個快速交易

TOP

Gmt+9
0000-0600出唔到card的

TOP

hk地鐵, 日本鐵路熄mon未試過唔得
但鋪頭比錢就一時時
巴士就香港唔得日本得

懷疑係啲機既功率問 ...
jacktsui 發表於 2026-1-29 14:08


我係日本夾公仔機, 有 D 鋪支援用 交通卡, 我咪拎去拍, 又唔想唱一代日元, 同埋用 APPLE IC 卡又平 2%..
結果係玩完一下次失敗, 想玩第二鋪, 揀左 IC 上, 拍部電部埋去係唔得, 要解鎖, 揀卡, 再啪就得.
雖然佢有一次過啪五次. 但你唔會覺得要夾多五下先得, 或者可能玩多一兩下放棄.

結果咁樣來來回回成十幾下, 人都顛.

七仔個 D 唔敢試, 費事阻住職員或後面 D 人. 所以一早開定.

所以個 快速拍 係冇意義.

可能間間餐廳或鋪頭, 都未必同一代或牌子感應器, 一係我部機太舊, 個 NFC 版本唔兼容, 換番部 IP 15 16 17 可能好 D

TOP