AMD 9950X 散熱

用緊 AMD Ryzen 9 9950X 配 MSI MAG X870E TOMAHAWK 塊板,散熱用 Thermalright Frozen Infinity 360 黑色水冷,散熱貼用honeywell 7950 (淘寶價) 但係宜家 CPU Loading 唔夠 20 % 溫度就已經衝到去 75 度,想問下咁多位巴打呢個情況係咪正常。

機箱用緊 Lian Li PC-O11 Dynamic 配 叢林豹 星際積木 V2 RS 風扇,顯示卡係 EVGA RTX 3080 Ti,火牛用 振華 Leadex III 850W Gold,其他仲有 Corsair Force MP600 同幾隻舊 Harddisk,明明散熱配搭都唔差,但呢粒 9950X 咁樣熱法真係搞唔掂。

唔太正常 , pump 好似都係4pin 頭,試下 入bios 插 pump 個頭 set 做 全速 唔好跟溫度 加減速


無開SMT, 室溫24度 單塔 CQ125
1766837569064.jpg

TOP

本帖最後由 astrid1211 於 2025-12-28 04:13 編輯

Snap4.jpg

我風扇setting 係咁. 唔知係咪7950 係假既呢.. PUMP set 左固定80

TOP

就咁睇好似無咩問題
不過如果剛換7950  可以用幾日再睇
唔記得係咪要熱幾日身先開始效能變好,或者等其他師兄覆

TOP

上大陸網睇話idle都五六十度,所以應該正常

TOP

其實core數高就溫度高好正常,最緊要係你燒下機,CPU及GPU full load時散熱頂唔頂得順,CPU有無降頻情況

如有,最簡單你就入BIOS,set Eco去限制CPU最高power consumption Watt數,再燒下機試下

TOP

重裝散熱器試試

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-12-28 21:22 編輯

室溫26度,9950X3D 同你一樣行360一體水風扇我怕嘈80度內冷排風扇較到1600-1900轉左右,把風扇全速最盡係2600轉較左90度以上先會啟用,用左8-9個月冇換散熱膏 打BF6 CPU 40% 食160W 74度左右,平時待機五十幾度到冷排風扇1000轉內

TOP

用緊 AMD Ryzen 9 9950X 配 MSI MAG X870E TOMAHAWK 塊板,散熱用 Thermalright Frozen Infinity 360 黑色 ...
astrid1211 發表於 2025-12-27 08:22


咁你LOAD 到100% 幾熱?有冇開PBO

TOP

其實core數高就溫度高好正常,最緊要係你燒下機,CPU及GPU full load時散熱頂唔頂得順,CPU有無降頻情況:ar ...
antonyhk 發表於 2025-12-28 12:11



冇. set 左75度. 見平時都冇乜大食需要...

TOP