tompkyou 當前離線
人無恥則無敵
進階會員
01faifaifai 當前離線
TOP
P8K就算把啦,c7k俾多少少55寸屏幕、喇叭都升级 01faifaifai 發表於 2025-10-3 10:27
hkmand001 當前在線
55可以上大陸q9lpro 算頂級 近來無咩睇新產品 因為我已經入手42 oled c5 hkmand001 發表於 2025-10-3 10:55
呢部q9lpro 插香港天線有冇字幕or其他bug? tompkyou 發表於 2025-10-3 10:58
e個我個貼討論q10lpro的時候 記得有人話q10l收到正常 估計正常 要等tcl用家D師兄回答你 ... hkmand001 發表於 2025-10-3 11:25
Miipp 當前離線
特級會員