拯救者Y700 4代 68W充電及手寫筆一問?

本帖最後由 cheese1420 於 2025-9-26 11:10 編輯

請問如果Y700 4代 用低過68W牛差電有冇問題?
因為手頭上有1隻3星&聯想65W牛,用原裝2腳要加轉插有d唔方便!
另外如果想配原裝聯想手寫筆,應該買邊款型號最好?
THX大家 !

請問如果Y700 4代 用低過68W牛差電有冇問題?
因為手頭上有1隻3星&聯想65W牛,用原裝2腳要加轉插有d唔方便! ...
cheese1420 發表於 2025-9-26 11:09

用低過68W牛差電有冇問題?

冇問題

只不過充得慢d

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

用低過68W牛差電有冇問題?

冇問題

只不過充得慢d

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
kofz 發表於 2025-9-27 03:58


thx~

TOP