cheese1420 當前離線
中級會員
kofz 當前離線
特級會員
請問如果Y700 4代 用低過68W牛差電有冇問題? 因為手頭上有1隻3星&聯想65W牛,用原裝2腳要加轉插有d唔方便! ... cheese1420 發表於 2025-9-26 11:09
TOP
用低過68W牛差電有冇問題? 冇問題 只不過充得慢d via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ... kofz 發表於 2025-9-27 03:58