Ipad 11 代 base model 我見佢咁平,$2xxx 有了,會否好卡好暗?
top8man 發表於 2025-9-17 11:16 
APPLE 有一個超好處, 就係有 APPLE STORE, 任玩都冇人理你. 開鋪玩到收鋪. 如果有人煩你都係其它顧客想試用. 你可以去玩下, 尤其去 YT 睇片.
你去普通鋪頭, D 職員就即係釘住買野, 一係收佣定一係趕 KPI, 好煩.
雖然二千幾蚊, 入門版. 但粒 A16 都唔係然. 吊打其它 ANDROID 平板啦. 點會卡卡, 會卡主要唔夠 RAM. 同埋你去黎做超重度既野. 但你話睇片就冇問題.
小新平板 PRO GT 係咪有好多代 ? 你買邊代 ? 8GEN3 ?
如果唔係, 你會唔會睇 紅米平板 PRO ? 呢排我都睇緊平板.
佢唔勁, 好似 7GENX, 芒都唔係勁.
12.X 好似, 有四 SPEAKER, 重量5XX, 但可以插卡做儲存, 例如你 D 戲.
千八蚊左右........
如果唔出街都 OK.
同埋唔好大作..
否則就去二手 IPAD PRO. |