ipad 11代 VS 聯想小新平板PRO GT

我主要用來睇 自己下載的電影, 即大約20GB 30GB 一套的MKV檔

想問, 呢兩部來講, 邊部比較啱我的用途?

睇SPEC話 ipad 11 係500nits 而 Pro GT 係 800nits,數字上相差咁大但實際上如何?

回覆 1# top8man
純睇片就買pad pro 12.7,又便宜又大mon, 同pro gt相差1吋多,但就顯示多33%野,打吓機就pro gt, 有錢就直接ipad

TOP

有錢一定ipad好好多

via HKEPC Reader for Android

TOP

有錢一定ipad好好多

via HKEPC Reader for Android
林洋2 發表於 2025-9-15 06:04


係 ipad pro好好多, 不是 pro都係垃圾

TOP

Ipsd 11:, 2千零蚊一般夠用喇

TOP

Ipad 11 代 base model 我見佢咁平,$2xxx 有了,會否好卡好暗?

TOP

本帖最後由 louisfly 於 2025-9-17 05:41 編輯

2025年仲gap gap mon? 冇快充, 冇高刷? SOC三年前倉底貨 ipad 11垃圾中的垃圾, 不建議!

Only睇片小新pad pro 2025(天璣8300)夠用, 最重要是支持tf卡。 gt pro不支持tf卡。

TOP

Ipad 11 代 base model 我見佢咁平,$2xxx 有了,會否好卡好暗?
top8man 發表於 2025-9-17 11:16



    APPLE 有一個超好處, 就係有 APPLE STORE, 任玩都冇人理你. 開鋪玩到收鋪. 如果有人煩你都係其它顧客想試用. 你可以去玩下, 尤其去 YT 睇片.
你去普通鋪頭, D 職員就即係釘住買野, 一係收佣定一係趕 KPI, 好煩.


雖然二千幾蚊, 入門版. 但粒 A16 都唔係然. 吊打其它 ANDROID 平板啦. 點會卡卡, 會卡主要唔夠 RAM. 同埋你去黎做超重度既野. 但你話睇片就冇問題.

小新平板 PRO GT 係咪有好多代 ? 你買邊代 ? 8GEN3 ?

如果唔係, 你會唔會睇 紅米平板 PRO ? 呢排我都睇緊平板.
佢唔勁, 好似 7GENX, 芒都唔係勁.
12.X 好似, 有四 SPEAKER, 重量5XX, 但可以插卡做儲存, 例如你 D 戲.
千八蚊左右........
如果唔出街都 OK.
同埋唔好大作..

否則就去二手 IPAD PRO.

TOP

我近日睇埋佢地幾部的屏幕有幾高nits 亮度。

Ipad 11 , y700 gen 3 都係 500 nits 左右

但 小新 pro gt 有800 nits, 睇字面又好似高好多光好多。

TOP

我就用 USB 手機過戲入去平板,而家隻手指都夠快,4GB 一集大約都係30秒攪掂。我少用 SD card所以唔洗支援插卡。

TOP