Synology 未來性討論

先利申 DS218+用家

剛剛買嘅時候真係用得好開心
然後隨着DSM更新
杜比消逝 Video Station正式死亡
傳聞中嘅HDD私有化

感覺佢除咗剩返個Quickconnect之外好似已經冇咩可取之處
如果佢夠膽死對audio statino出手
佢就真係好似冇晒特色

再過幾年會唔會出現難民潮?

回復 1 #cngaiyin

docker做到好多相類似嘅嘢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前都係打住一個私人影音空間嘅旗號賣呢啲嘢
好彩我叫識少少
如果我乜都唔識,成部嘢咪廢咗囉

TOP

回復 3 #cngaiyin

有第三方源,或者docker

poco x6pro

TOP

回復 cngaiyin

有第三方源,或者docker

poco x6pro
jackwong717 發表於 2025-4-30 11:15

問題係
如果我而家係乜都唔識嘅
買一部新嘅可唔可以用到以前應該有嘅"影音"功能先

TOP

ds1621+ 用家,新機唔比自選hdd
真係壞 / 預試 truenas 黎取代就算

TOP

ds1621+ 用家,新機唔比自選hdd
真係壞 / 預試 truenas 黎取代就算
rfdingo 發表於 2025-4-30 19:33



    1621+除咗火牛(內置)
應該冇嘢會壞

唔似916/918 cpu有倒數計時
10G你又可以升到

真係死,已經係2031年之後

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6A003).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(108C8).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(563E5).jpg
缺點,只有1U牛+matx版
over 65W cpu要水冷先至搞得掂
但風扇散熱佢係最好
9cm*2
比tank 6bay 9cm*1好

atx牛+atx暫時超大件
只可等

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

1621+除咗火牛(內置)
應該冇嘢會壞

唔似916/918 cpu有倒數計時
10G你又可以升到

真係死,已經係 ...
madebyp90 發表於 2025-4-30 19:38



    希望係咁= =||
Synology 今期真係傻上腦

TOP

希望係咁= =||
Synology 今期真係傻上腦
rfdingo 發表於 2025-4-30 19:46

你隻1U牛做乜要賣
啱啱miss左
如果唔係同你買

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP