本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-11-7 09:35 編輯
以前坐d椅,坐到隻腳舊膠都穿埋,整爛埋地下,而家諗住整番好塊地
1.自己整難唔難?程序同材料係點?
2.如果揾 ...
hkkane 發表於 2024-11-7 03:56 
首先你要買到同規格的膠地板, e.g. 尺寸厚薄...etc 顏色就是旦只要同規格即可
之後用火槍燒損毀的膠地板1路燒1路剷起佢(注意火力由最細火試起不要燒著啊 小心火燭) 最好用熱風槍
再用化膠水洗淨 冇凹洞就重新貼上新賿地板 有凹洞就用白英泥填平先
|