本帖最後由 ronan 於 2024-10-27 09:30 編輯
前面中間 加1把抽入
cpu 換個 入門塔散 都夠
rfdingo 發表於 2024-10-26 23:49 
依家把風扇安裝起機箱後面, 雖然用0.39A, 但風力痳痳, 所以諗住唔要, 換過把新風扇
諗住下午去SSP 買兩把風扇, 一把安裝起機箱前面入風, 另一把安裝起機箱後面抽風
請問師兄ARCTIC P12 MAX 好唔好? 有無其他好介紹?
同埋我有無需要再買多一把風扇安裝起機箱的頂部? (即總供三把第扇, 一把前面入風, 一把頂抽風, 另一把後面抽風)
同埋入門塔散風扇(for CPU : i7 7700), 如果要靜有無好介紹? |