csl儲值卡 7月畀人抽查實名 冇插卡一個月 而家開返

今天開返機

有訊號

不能打入

不能打出 ( 淨係聽到有錄音話要更新實名資料)

不能收短訊

有冇辦法

唔想落門市

再update身份證資料可以的

有冇辦法 謝謝大家

咩卡?

TOP

打去cs嘈下如果唔得都係要死死地氣去

TOP

打去cs嘈下如果唔得都係要死死地氣去
yeeyee2004 發表於 2024-8-11 17:26

打去邊問?

TOP

HELLO CARD

再upload身份證係可以嘅
但張卡收唔到sms

因為唔順路
唔想特登去門市搞

TOP

今天開返機

有訊號

不能打入

不能打出 ( 淨係聽到有錄音話要更新實名資料)

不能收短訊

有冇辦法

...
handsome_guy 發表於 2024-8-11 16:59

既然係實名既原因, 咁要實名返先啦, 政府野要做就要做啦

TOP

今朝打咗電話去問
佢話曾經send個短訊畀我
要我更新資料
我張卡都冇插入部機度
我點知呀
一係電郵畀我 通知我啦
冇辦法一定要落門市

人哋中移動就做得好
停咗機嘅卡 可以用
ICCID + MOBILE NO  重新登記
唔使落門市都得

TOP

今朝打咗電話去問
佢話曾經send個短訊畀我
要我更新資料
我張卡都冇插入部機度
我點知呀
一係電郵畀我 通 ...
handsome_guy 發表於 2024-8-12 11:58

咁麻煩㗎,MNP 去中移動。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-8-13 09:36 編輯
今朝打咗電話去問
佢話曾經send個短訊畀我
要我更新資料
我張卡都冇插入部機度
我點知呀
一係電郵畀我 通 ...
handsome_guy 發表於 2024-8-12 11:58



    佢哋真係完全冇諗過  如果我去咗外遊  冇開機係正常  冇插卡係正常    咁你憑乜嘢cut人哋service呢?
服務條款幾時話過要長期插卡?
仲有啲阿公阿婆  老人家   佢哋點識乜嘢叫做sms?   總之第一次佢哋依照指示登記咗   就以為搞掂.
佢哋以為啲老人家個個都有中學學歷以上, 識得點樣操作個電話個sms?
強權正虎  用屎忽諗嘢, 完全唔理市民感受!

TOP

本帖最後由 codyma 於 2024-8-13 13:26 編輯

我同你情況一樣, 係csl爸媽卡
打去cs搞唔到
最後都係落門市先搞得返
職員一開始仲要搞唔到 (唔知同mnp有無關係)
搵同事一齊研究搞咗5分鐘先搵得返我個號碼出黎

TOP