Fold 5 保養就到期,有冇咩要完前做?

見啲人會去換內mon貼,冇事駛唔駛去?

via HKEPC Reader for Android

我個fd fold4 過保前mon貼起左就拎左去換   換完之後過兩日又起左

最後佢淘左張自己換算....   好睇手勢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我個fd fold4 過保前mon貼起左就拎左去換   換完之後過兩日又起左

最後佢淘左張自己換算....   好睇手勢 ...
我就是自己 發表於 2024-7-24 09:54

貼完最好靜置唔好即刻合埋
擺返落原機盒放24小時就完美

TOP

我部fold3上過三星換mon貼唔夠九個月又起咗, 買塊閃魔自己換超過一年都冇起 到trade走佢時仲貼貼服服

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP