jetdone 當前離線
中級會員
antlee 當前離線
進階會員
TOP
antonyhk 當前在線
doggiestyle 當前在線
mxmxm 當前離線
ToNg. 當前離線
user123400 當前離線
香港2.5G 應該係全世界最平 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ToNg. 發表於 2024-7-1 23:43
fakeman 當前離線
特級會員
peter_chan 當前在線
100M->1G 一般情況下只需要換end point(card/router/switch)就OK(拆舊server parts重用亦OK)轉換成本唔高 ... antlee 發表於 2024-7-1 22:24
evantkh 當前離線
唔見得吧? 但實際好多其他地區係直接上 10G.....都廢事煩 我自己都用 10G broadband.... ... fakeman 發表於 2024-7-2 12:13