Motorola g73 5G (8GB+256GB) $1599 好似幾抵玩?

優點:
冇PWM (因為LCD MON)
120 Hz 螢幕更新率
大電5000MAH
6.5 寸FHD(夠大)
Mediatek Dimensity 930 (6 nm) (夠用, 都叫做打到下機, 唔係3D的話)
有NFC
Dual Sim
有5G
4G BAND 有BAND 18, 19
夠輕: 181g
有指紋解鎖

缺點:
you tell me

跑分得48萬
30W充電
膠機
超粗邊框
BYE

TOP

跑分得48萬
30W充電
膠機
超粗邊框
BYE
jk1399 發表於 2024-6-27 15:25


30W充電 (夠快了)
膠機 (有咩問題? )
超粗邊框 (LCD機部部都係咁架啦)

TOP

本帖最後由 jk1399 於 2024-6-28 00:11 編輯
30W充電 (夠快了)
膠機 (有咩問題? )
超粗邊框 (LCD機部部都係咁架啦)
sonicpeter 發表於 27/6/2024 11:34 PM


你認為無問題就行, 那就買吧

你要人數缺點, 咪隨手舉幾個囉
我講個D缺點, 如擺係5-6年前, 的確無問題
但而家2024年, 仲係呢D規格, 的確係太差

唔講其他, 見到仲係LCD MON, 真係算把啦
(如你認為LCD乜野唔傷眼, 不燒屏好正, 都係接返上面第一句: 你認為無問題就行, 那就買吧 )

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果唔介意 moto 早已變成 lenovo 嘅形狀,而且非常鍾意 moto 個 logo,呢部機買得過。

TOP

當三叔A15 都玩到OLED MON 既時候,仲買番LCD 就好似有點...

當然您話買比家人用,
用部效能高,MON 雞D都冇所謂,
始終比佢用,
效能高低先左右到佢部機用到幾耐頂唔順黎搵您,

同埋MOTO 除非您有強烈品牌忠誠度,
比多少少,掩埋眼比多少少買POCO F5 二千有找,
OLED MON,7GEN2 12+256
https://www.mi.com/hk/product/poco-f5/#?skupanel=1

TOP

LCD 嘅機用係啲咩價位嘅手機就知道呢部嘢唔該跌多一半價錢先叫抵


  

TOP

類DC 應該解決到PWM ?

TOP

MOTO機 而家用到中銀指紋未 ?

TOP