我阿媽仲有多年前用開Smartone租HKBN 100Mbps Ethernet 直出嗰隻家居寬頻
唔駛插隻光纖
用咗多年冇問題
前排裝修時條線打埋入面版
靚仔晒
如果PCCW/HKBN/Smartone 家陣有Ethernet 直出
我一定轉
100mbps都係咁話
唔計ADSL年代
我自己好多年之前都係用開 PCCW 100 Mbps
對我嚟講已經夠用
但之後有排PCCW某啲IP range 睇Streaming (e.g. Youtube 都疾)好慢
轉咗去Smartone 100Mbps
後來HKBN免費又轉走咗
之後Now E連上網平過HKBN續約又轉多次
幾間其實都ok
可能因為我唔打機
又冇BT/PT等
光纖鬼咁硬
又唔可以屈得勁
現時條光纖要就彎位
兜個圈入到去插蘇位先可轉返Ethernet
如果入屋已經係Ethernet的話
我點屈都得
方便靚仔好多 |