正宗球迷 當前離線
進階會員
dominicyu 當前離線
中級會員
TOP
javacomhk 當前離線
教學專家
antonyhk 當前離線
blkbd5 當前離線
jimking332 當前離線
回復 正宗球迷 係,但如7年或以上車要過年檢,你要諗辦法驗車時將車機斷電,你懂的 ... antonyhk 發表於 2024-5-24 07:17
rockie577 當前離線
係咪只要斷電斷線就夠, 唔洗拆走? 我加左兩隻有mon既車cam, 再加一隻駁住OBD既HUD, 黎緊六七月驗車諗緊洗 ... jimking332 發表於 2024-5-24 09:55
only need to unplug fuse. I've done a few times rockie577 發表於 2024-5-24 10:01
即係總之開著部車見唔到畫面就得, 理得你擺兩隻IPAD咁大既MON係車頭? jimking332 發表於 2024-5-24 10:09