有冇人改左部舊車車機用有導航車機?

部車舊可能得扭掣或收入機,轉左呢類android車機,係唔係等同一部手機咁?入邊想裝其他app都ok?
例如除左用google map外,裝埋waze.
thx

via HKEPC Reader for Android

有D車機可以插入CD機口連電就可以用

TOP

車機如果是國際版就可以裝google map 及 Spotify 等
如果是國內版就只有高德百度等。

TOP

國際版就好似手機咁裝乜app都ok?
thx

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 4 #正宗球迷

係,但如7年或以上車要過年檢,你要諗辦法驗車時將車機斷電,你懂的

TOP

youtube 大把片教人裝,好似加多個mon系原車機上方!

TOP

本帖最後由 jimking332 於 2024-5-24 09:59 編輯
回復 正宗球迷

係,但如7年或以上車要過年檢,你要諗辦法驗車時將車機斷電,你懂的  ...
antonyhk 發表於 2024-5-24 07:17


係咪只要斷電斷線就夠, 唔洗拆走? 我加左兩隻有mon既車cam, 再加一隻駁住OBD既HUD, 黎緊六七月驗車諗緊洗唔洗拆走晒.

TOP

係咪只要斷電斷線就夠, 唔洗拆走? 我加左兩隻有mon既車cam, 再加一隻駁住OBD既HUD, 黎緊六七月驗車諗緊洗 ...
jimking332 發表於 2024-5-24 09:55


only need to unplug fuse. I've done a few times

TOP

only need to unplug fuse. I've done a few times
rockie577 發表於 2024-5-24 10:01


即係總之開著部車見唔到畫面就得, 理得你擺兩隻IPAD咁大既MON係車頭?

TOP

即係總之開著部車見唔到畫面就得, 理得你擺兩隻IPAD咁大既MON係車頭?
jimking332 發表於 2024-5-24 10:09



    答唔到你...我用普通7-8 inch mon 車機

TOP