Inno3d 4080S 2 slot嗰張卡有冇人用過?

會唔會好嘈/熱? Thx

TOP

溫提
雖然2 slot 但好長 同越肩都高身(預2.5-3cm 電口位)
Length        337mm
Height        141mm
Width        40mm

*用緊70tis x3 短d 矮d,熱管+散熱面積少d,但noicy屬合理水平,full load講唔上靜 但合理, 溫度full load 75度內(非熱點)一定好過2 fan版都
但當然不級 3槽3 fan 大卡

TOP

長過同闊過 之前個張4080 x3 oc
Graphics Card Dimensions:          
Length         328mm
Height         137mm
Width         62mm
4080x3 oc 跑3dmark 可以去到90度(熱點)平時打機80度左右

TOP

本帖最後由 mifi 於 2024-4-29 04:58 編輯

回覆 1# darktommy

係咪呢條片介紹個張? 可能因為2slot,都係最熱個張. 細散熱就一定熱啲.https://www.youtube.com/watch?v=nPJR4LQ-IKc

TOP

其實話你知,熱唔熱除咗睇散熱得唔得之外重要講運氣,有啲die係熱啲的。我用緊inno3d x3 rtx 4080 non s,而家夏天放入機箱入面5把風扇100%load都差唔多75度,熱點90度。同埋話過秘密你知,去深水埗買啲卡既溫度會低過在旺角買的,唔好問我點知。

TOP

機箱散熱可以解決好多問題

TOP

用ROG 4080 6X度.....打機唔洗 full load fan

TOP