機箱頂部風扇應該一吸一出定二出?

本帖最後由 wow189 於 2024-4-14 22:52 編輯

右上角發熱唔勁可以做埋入風?
172d0b499bb.jpg

Gigabyte C200官網有寫,呢類機箱一般會裝前吸後吹,上面水冷(非必需)



https://www.gigabyte.com/tw/PC-Case/GB-C200G#kf

TOP

主要都是抽出,因為熱空氣上昇,尤其是有冷排。

TOP

主要都是抽出,因為熱空氣上昇,尤其是有冷排。
latali 發表於 2024-4-14 20:07



   主要風冷散熱

TOP

主要風冷散熱
wow189 發表於 2024-4-14 14:59


抽入抽出都應該相差無幾,主要係頂部抽入將CPU散熱吹向顯卡位置,亦有阻礙前去後既風道對流。
不過抽出大過抽入又變負壓,容易吸塵。

TOP

無乜所謂, 而家前面無晒HARDDISK  前入D風唔會好熱

TOP

風冷的話
前3後1就夠(無論塔散係單塔定雙塔)

點解上唔裝? 因為上前位置冇用, 而上後位置會同後風扇搶風, 擾亂風道

而根據各片測試, 後扇係整部機箱最重要既一把風扇, 最直接影響溫度
所以你要散熱散得快
就開高轉速及尋找一把風量大既扇(唔需要風壓)

而唔係強逼症裝滿風扇

TOP

我果部就入風, 校低速

TOP

少少分別。抽出是附近空間,抽出放機頂最有效。吹入等如風扇,對正發熱元件兜口兜面吹散熱氣。

via HKEPC Reader for Android

TOP

頂我all in

via HKEPC Reader for Android

TOP