轉左HKT2500MB但都係得1GPS!!!

本帖最後由 qqww45678 於 2024-3-8 20:32 編輯

我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port

用左hkt個測速都係800mb-1gps

介面卡呢個位應該無set錯




有冇ching可以幫下我!!!!唔該大家指教下
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

樓主不是用緊cat5吧...

TOP

回覆 2# 肉類
用緊呢條.....樓下鋪頭買
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 肉類 於 2024-3-8 22:26 編輯

回覆 4# qqww45678

建議你試下用圓線,唔好用扁線
距離唔係太遠cat6就夠行10gbps

TOP

不如你影下你modem點接入條wan, 有無插係10Ghz, 定插左係1Ghz

TOP

係咪冇即場睇住師父試2.5G速呀?
我裝都係咁,佢側側博,部laptop連2.5G口都冇,又唔記得帶外置2.5GLAN
是但測完比都唔比我睇就話OK哂已有2.5G速,我見佢都冇工具試2.5G,就話收貨免得為難人
結果呢? 食個飯番黎開機一測,再睇乙太網都係得1000MB
就知出事,即刻打比師父,佢當我咩都唔識,話平板一定去唔到2.5呀,又話我路由食唔到2.5G(用緊AX86U PRO ),我話直插B760M,I9U,SSD 同做好SETTING都唔得,佢先緊張起黎,知我唔係傻仔,即刻幫我跟左3次(來回電話3次)同機PCCW溝通,最後先成功上到2.5G

樓主你打多幾次電話比師父叫佢再同機房再RESET多幾次啦

TOP

Lan Port 有塵?

唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴

TOP

我直接係modem用lan線(cat7)直出落部台機
底板係GIGABYTE B760 AORUS ELITE AX
有2.5g lan port

用左hkt個 ...
qqww45678 發表於 2024-3-8 12:27

Call CS 明顯係機房settings 錯誤

TOP

係咪冇即場睇住師父試2.5G速呀?
我裝都係咁,佢側側博,部laptop連2.5G口都冇,又唔記得帶外置2.5GLAN
是但 ...
kb8kb82006 發表於 2024-3-8 22:36

係,pccw D 師父係咁
你裝2.5g 個師父都係帶部 X230..... 仲用緊WIN7 notebook 黎同你試,
你話要試2.5G,又會話得一部機,幾百個師父用,要等,無得即刻試,
你可以打去CS話,一定要試2.5G,
就會慢慢等到師父帶部新小小notebook 黎同你試
(其實都係插asus 2.5Gb usb lan)

TOP