15A IEC 13/14 插頭

這種插頭終於在鴨寮街搵到,非常貴,被斬到一頸血
原帖在這裡:https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=3#pid41971524
買咗2個,做了2條線

插頭孔只能入1.5mm2線,應付一般電磁爐用電夠了。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

你少玩Server野姐!我以前做IT Support都唔知用幾多。

via HKEPC Reader for Android

TOP

這種插頭終於在鴨寮街搵到,非常貴,被斬到一頸血
原帖在這裡:
買咗2個,做了2條線

插頭孔只能入1.5mm2線 ...
wongkm33 發表於 2024-1-29 12:04

收你幾錢一個?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

15A 用方腳?唔用圓腳等出事...
O人 發表於 2024-1-29 15:57


然後當然方腳fuse本身用13A

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

收你幾錢一個?
AC360 發表於 2024-1-29 15:29

收hk$98/1個

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

你少玩Server野姐!我以前做IT Support都唔知用幾多。

via HKEPC Reader for Android
raymondchan338 發表於 2024-1-29 15:13



      冇IEC LOCK全部掉曬啦XDDDDDDD

TOP

瑞士尾插  玩音响diy多   係貴小小 但九十八就.....

TOP