本帖最後由 harakuma 於 2024-1-14 08:34 編輯
話說當初買 amd 7900 同7900X時, 考慮到唔要CPU太熱, 又想省些錢(散熱器錢)才決定要7900,
佢本身帶既幽靈器風扇係幾靚, 散熱效都算OK(5X ~70度), 但係一季用落, 積得幾多塵, 清潔唔係好方便, 所開始物色替代品
目標係SL100同axp120 x67, 最後都係揀咗x67, TB有間店可以揀唔要原裝跟風扇,單散, 我自己同店內買咗個ARGB扇(TL-B12W-S)去配番佢, 成為隻幽靈散熱替代品, 即是"下吹+ARGB"
原來既AMD散
[attach]2406702[/attach]
溫度就由原本約50度下降到44-45, 連帶隻850都降咗幾度,
今次幾滿意個更換決定,
但其實下單後到今日收貨都有不安, 因為驚佢太矮, 會頂I/O散熱片同我隻HR-10 2280(上圖2),
最後係安然無恙GOOD!
比原AMD既好處係
1,矮咗成一吋, 左邊既A12可以更好入涼風
2, 12CM扇一定好過原9CM
2a, 扇大咗, 轉數少咗, 自然靜咗, (之前要1200-1300轉/~58度)
3, 重要, 清塵方更好多 |