終於換走咗個AMD 幽靈散熱器

本帖最後由 harakuma 於 2024-1-14 08:34 編輯

話說當初買 amd 7900 同7900X時, 考慮到唔要CPU太熱, 又想省些錢(散熱器錢)才決定要7900,
佢本身帶既幽靈器風扇係幾靚, 散熱效都算OK(5X ~70度), 但係一季用落, 積得幾多塵, 清潔唔係好方便, 所開始物色替代品

目標係SL100同axp120 x67, 最後都係揀咗x67, TB有間店可以揀唔要原裝跟風扇,單散, 我自己同店內買咗個ARGB扇(TL-B12W-S)去配番佢, 成為隻幽靈散熱替代品, 即是"下吹+ARGB"
IMG_20231028_095916.jpg
原來既AMD散

IMG_20240114_152549.jpg
[attach]2406702[/attach]
IMG_20240114_152558.jpg
ddd.jpg
溫度就由原本約50度下降到44-45, 連帶隻850都降咗幾度,
今次幾滿意個更換決定,
但其實下單後到今日收貨都有不安, 因為驚佢太矮, 會頂I/O散熱片同我隻HR-10 2280(上圖2),
最後係安然無恙GOOD!

比原AMD既好處係
1,矮咗成一吋, 左邊既A12可以更好入涼風
2, 12CM扇一定好過原9CM
2a, 扇大咗, 轉數少咗, 自然靜咗, (之前要1200-1300轉/~58度)
3, 重要, 清塵方更好多

IMG_20240114_152533.jpg (78.48 KB)

IMG_20240114_152533.jpg

咁多空間直接單/雙塔吧,噴熱氣去後面風扇直接抽走

TOP

回覆 2# Miipp


我坐係部機左面, 所以後扇係吹入, 機前係兩出一入, 機頂係兩出
唔用塔, 係因為想見個RGB燈, 所以鋼需一定要下吹,
不過把扇好似選得唔夠好, 應該選銀欣隻SF120ARGB, 價錢相近,
算~~反正呢隻都幾靜下

TOP

回覆  Miipp


我坐係部機左面, 所以後扇係吹入, 機前係兩出一入, 機頂係兩出
唔用塔, 係因為想見個RGB燈, ...
harakuma 發表於 2024-1-14 15:35


緊係買隻有MON的AIO,買隻龍神3仲有風扇仔吹供電

你上面正好有位放240冷排

雖然價錢多個0

TOP

好奇問下,後面隻風扇吹入有咩好
下面內張display抽出d熱風唔會經上面把風扇抽返入機箱?

TOP

回覆 4# s84292


買隻2K半既水冷壓隻65W CPU, 大材小用咗喎
依家呢個改動已經相當滿意,
當初係驚佢頂1/0散熱, 下單後即少少後悔應該買sl-100, 依家裝得到無頂嘢, 算賭WIN咗啦
https://youtu.be/RAk-3moj978?t=210
什至我依家先知, 原來MATX/ITX板既CPU距離I/O邊既長度係唔一樣既(ITX短好多)

TOP

本帖最後由 harakuma 於 2024-1-15 10:40 編輯

回覆 5# C-Leung


無咩好唔好, 因為我個人坐係PC左邊, 所以先改為後入前出, 而非普遍既前入後出

唔會, 機頂兩隻14CM都係抽出, 熱風直接上升抽走,
我部機係兩個抽入(12X2), 4個抽出(12x2, 14x2), 所以應該係正壓負壓
IMG_20240115_114103.jpg
用咗一季, 成個FAN 黑影出晒
IMG_20240115_114155.jpg
攞上嚟睇更清楚

TOP

這種頂蓋有ARGB燈的塔式又能接受嗎
1705298543572.jpg

TOP

回覆 7# harakuma

雖然冇講轉速但係入風量大過出風量先係正壓

TOP

回覆 9# abyss


謝提點, 已改

TOP