b-29 當前離線
特級會員
TOP
4400 當前離線
進階會員
如果係咁我寧願收部二手S21U玩下冇咁嬲 4400 發表於 2023-12-17 19:08
二手机 驚个电池 機仲日开夜开 Hyper os 自己玩唔起 废老最怕麻煩嘛! 唯有揀番舊版机 ... b-29 發表於 2023-12-17 19:10