[保養相關] 買SANDISK小心代理XDDL

買SANDISK小心代理XDDL

早兩個月係觀塘廣場買左張XDDL 代理之"行貨"Sandisk High Endurance 256GB microSD card 放落隻小米CAM到用....

唔夠1個月壞左, 但係拖到今日先有時間去

上到佢果個哥哥仔幫我測試, 話真係壞左, 之後佢比左2個方案我

1. 放底張卡2個月, 整好比先CALL我返去拎返(大佬我真心想睇下MICROSD卡可以點維修......)
2. 比20蚊即場拎張新卡走.....

我即時已經覺得唔合理, 有咩理由保養期內要人比20蚊換全新卡, 叫我等2個月? 時間車錢都唔只, 中間我仲要先行買多張卡黎頂住先

咁我直情退錢唔要SANDISK又話唔得, 收費係公司規定....

當場只能眼白白比依個化理呃左20蚊....不過已經對依個品牌同代理失去信心, 唯有買過張
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

等2個月 VS 俾20蚊即走。。。。。

人生交义點。。。。

TOP

本帖最後由 alax 於 2023-7-18 17:48 編輯

擺明焗你科水走人啦,來回多次又浪費時間同車錢,計番條數 其實差唔多
不過呢啲sd card壞左正常都維修唔到的,不過佢又唔想直接換新比你,咪叫你科水換新,咁佢到時係原廠又可以換過張新 ,又賺多$20每張

睇番果$20係RMA費用,即係要客自己比錢幫代理RMA
via HKEPC Reader for Android

TOP

我唔明點解要用"X" 唔直接開佢名?
你D 單都show 出黎啦
同埋又關品牌咩事?

TOP

SANDISK microSD 可以自己RMA嗎?
如果可以以後自己RMA好過

TOP

等2個月 VS 俾20蚊即走。。。。。

人生交义點。。。。
ccc123 發表於 2023-7-18 17:33


其實焗比20蚊,雖然佢係旺角,但係來回車錢都差唔多20蚊啦,中間仲要無卡用,另外要多張卡

如果代理唔係幫我rma當初做咩要比錢買行貨?

TOP

擺明焗你科水走人啦,來回多次又浪費時間同車錢,計番條數 其實差唔多  
不過呢啲sd card壞左正常都維 ...
alax 發表於 2023-7-18 17:46


早知如此,何不買水貨

TOP

SANDISK microSD 可以自己RMA嗎?
如果可以以後自己RMA好過
epcput22 發表於 2023-7-18 18:32


可以,之前試過sandisk叫我搵good century比個rma number我,寄sf去,一個星期左右佢sf返張新既比我

TOP

我唔明點解要用"X" 唔直接開佢名?
你D 單都show 出黎啦
同埋又關品牌咩事?
marcochl 發表於 2023-7-18 17:47


佢依張寫明比cam用我先買佢,256gb比佢其他普通卡貴

之但係錄1個月多少少就死卡,咁駛鬼用佢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP