mingming123 當前離線
進階會員
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
TOP
gbaxp 當前離線
alextsang_tt 當前離線
中級會員
近場,而且低音只得3吋,唔會好聽。 既然聽得辛苦,放棄吧! 如果係土地問題,不如考慮轉玩Headphone/ear ... kcyipgar 發表於 2023-7-14 09:35
samlcy1997 當前離線
特級會員
回覆 samlcy1997 我明點解D人話佢乾 我聽聽下,習慣左佢D人聲清楚, 但係都想要返D音場 ... mingming123 發表於 2023-7-14 23:39