終於買左iloud, 發覺唔太鐘意監聽, 同埋音場唔夠

本帖最後由 mingming123 於 2023-7-14 16:33 編輯

我聽得清楚周杰倫唱歌,不過好辛苦

本帖最後由 kcyipgar 於 2023-7-14 09:38 編輯

近場,而且低音只得3吋,唔會好聽。

既然聽得辛苦,放棄吧!

如果係土地問題,不如考慮轉玩Headphone/earphone,包保你可以感受到比現在好、更Hi-Fi。

30年前,小弟玩Kenwood套裝,左右8吋低音,距離喇叭只有5呎,同樣近場,不過震撼。

3吋低音單元太小了,唔好玩。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 1 #mingming123

你買左MTM定MM?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 3 #gbaxp

IK Multimedia iLoud Micro Monitor Speaker, Black https://amzn.eu/d/5LSf45T

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2023-7-14 23:01 編輯
近場,而且低音只得3吋,唔會好聽。

既然聽得辛苦,放棄吧!

如果係土地問題,不如考慮轉玩Headphone/ear ...
kcyipgar 發表於 2023-7-14 09:35


agree ...
3"都係算啦...聽吓歌仔至少都5"...
較大嘅單元...比較容易出到順耳嘅聲...

TOP

IMM我覺得好FAKE
個DSP應該同監聽反轉黎行

TOP

回覆 6# samlcy1997


   我明點解D人話佢乾
   我聽聽下,習慣左佢D人聲清楚, 但係都想要返D音場

TOP

回覆 7# mingming123


    之前行過星際見到就聽下,再叫staff轉另一隻正常speaker,IMM D聲完全唔同

TOP

回覆  samlcy1997


   我明點解D人話佢乾
   我聽聽下,習慣左佢D人聲清楚, 但係都想要返D音場 ...
mingming123 發表於 2023-7-14 23:39

小喇叭和小空間冇可能產生音場,因為需要空間產生殘響才會有。

建議師兄您轉玩開放式Headphone,考慮下啦!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 9# kcyipgar


    又唔係冇位既,係,比個mon 播住個speaker好似唔係咁好姐, 買個腳架可能改善到

TOP