may285417 當前離線
中級會員
bendoraemon 當前離線
TOP
bunch 當前離線
潛水員
進階會員
kofz 當前離線
特級會員
回覆 bunch 條片係用R4S/R2S (Client)透過V2ray去連VPS(Server) 我既情況係用R4S/R2S(Server) 比我係 ... may285417 發表於 2023-2-11 05:11
Kwongdoublesnak 當前離線
初級會員
fakeman 當前離線
R2S Setup V2ray Server係香港 返大陸時用(香港1000M家居光纖) 速度上行得盡1000MB嗎? 4-5個device同時行 ... may285417 發表於 2023-2-10 23:46
所以我諗緊買R2S 定 R4S好 唔知分別大唔大? may285417 發表於 2023-2-11 05:30
kennylam777 當前離線
Banned to post?