[操作疑難] 想買Nanopi R2S Setup V2ray Server 性能上夠用嗎?

R2S Setup V2ray Server係香港 返大陸時用(香港1000M家居光纖)

速度上行得盡1000MB嗎?
4-5個device同時行會唔會負荷唔到?

本帖最後由 bendoraemon 於 2023-2-11 01:21 編輯

純粹技術討論

V2ray只係一個平台,視乎設定佔用資源嘅情況唔同
但一般而言,唔夠行1000MB,但你真係要用足1000MB?
另外,只作一般網頁瀏覽或者串流影片,配合合適嘅配置,散熱同系統,係可以應付數個裝置嘅同時使用。

TOP

差唔多兩年前, 洋蔥有做過TEST
不過最後都要睇條水喉
https://www.youtube.com/watch?v=OdCeoQ2dYxE&t=124s

TOP

回覆 3# bunch

條片係用R4S/R2S (Client)透過V2ray去連VPS(Server)

我既情況係用R4S/R2S(Server)  比我係大陸用手機(Client)去連線

TOP

所以我諗緊買R2S 定 R4S好 唔知分別大唔大?

TOP

回覆  bunch

條片係用R4S/R2S (Client)透過V2ray去連VPS(Server)

我既情況係用R4S/R2S(Server)  比我係 ...
may285417 發表於 2023-2-11 05:11

我唸已經夠你睇 Netflix/Youtube  4k

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

我就唔信有 ISP家居寬頻比你足 1000M上傳,佢有 qos的,比足你 1000M上傳還用賣商業寬頻,全部 server在家開得啦。

TOP

R2S Setup V2ray Server係香港 返大陸時用(香港1000M家居光纖)

速度上行得盡1000MB嗎?
4-5個device同時行 ...
may285417 發表於 2023-2-10 23:46



    香港連大陸,就算唔行 VPN 俾到 10% 速度你都好好啦,你以為 1000M 真係全球都 1000M 咩....

TOP

所以我諗緊買R2S 定 R4S好 唔知分別大唔大?
may285417 發表於 2023-2-11 05:30



    單純速度計,R4S 嘅 RK3399 係比 R2S RK3288 贏足幾條街,但問題你出海都冇咁快應該睇唔到分別...

TOP

內網直通應該可以, 好耐以前我用RasPi 3都做到呢個級數

但問題係, 中國國際出口頻寬冇咁多, 限制永遠唔係響你香港啲設備度。

TOP