用電腦掛網練功請教....

應該用 多部 ANDROID 電腦
平平地買 CHROME BOOK ? 好似支援裝 ANDROID 軟件. 原生應該唔會咁易 HAND ?
買部 NOTEBOOK, 裝 ANDROID 模擬器? 但係第三方寫個D安唔安全? 同埋易唔易撞? 要錢嗎? WIN11 好似未支援. GOOGLE 之前話會寫一個但未出.........

電腦掛網練功建議你用Ldplayer 雷電模擬器, BLUESTACK最近版本好唔穩定, 電腦最好有獨立顯示卡, 因為會順好多. 熟習一下多開同marco就更方便.

TOP

WIN11 仲要等一排,要等 WSA 可以直接裝,裝完叫你一鍵開埋 HYPER V 先用得,而家同 LINUX 打 COMMAND 冇咩明顯分別

TOP

電腦掛網練功建議你用Ldplayer 雷電模擬器, BLUESTACK最近版本好唔穩定, 電腦最好有獨立顯示卡, 因為會順好 ...
IQ博士 發表於 2022-5-24 15:46



    請教,雷電模擬器如何可以玩例如 FIFA 系之類觸控動作 GAME?剩用 MOUSE 好難控制,又好似冇得自定義個 KEYBOARD SET 方向制

TOP

用緊部舊PC 裝BLUESTACK 行左一排, 其實只係keep online
再用新電腦remotedesktop入去
暫時都ok

TOP

應該用 多部 ANDROID 電腦
平平地買 CHROME BOOK ? 好似支援裝 ANDROID 軟件. 原生應該唔會咁易 HAND ?
買 ...
bobopig 發表於 2022-5-21 13:31

最大問題係chromebook 唔識自動控制

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

唔好掛
直接刪GAME
掛黎玩冇意思
浪費時間同金錢
呢類GAME直接退遊

TOP

電腦掛網練功建議你用Ldplayer 雷電模擬器, BLUESTACK最近版本好唔穩定, 電腦最好有獨立顯示卡, 因為會順好 ...
IQ博士 發表於 2022-5-24 15:46

模擬器係免費定要錢?

個 for 改左用雲pc,遙控人地超級電腦黎行 android 再掛網。每個月要月費
但慳自己電費,唔係傷自己機,同埋唔駛理自己 pc 勁唔勁。出街用電話遙控
但我見大陸公司就抝底唔用


我本來諗住用 notebook,再四圍走。唔用顯示卡個 d 款,平 d ,慳電 d 。

只用內顯得唔得?

還是買 chrome book ?  而家最新個 d ,好似可以裝埋 android app ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

最大問題係chromebook 唔識自動控制

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-6-1 02:33

即係唔係自動指定某個位連打?

例如 OK 位?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

唔好掛
直接刪GAME
掛黎玩冇意思
浪費時間同金錢
呢類GAME直接退遊
GUILDWARS 發表於 2022-6-1 17:10


我都知
但沉沒成本

TOP