想請教各位,新手打算自己買海洋板做木櫃,需要D咩野做支撐?

本帖最後由 hkmand001 於 2022-5-14 13:25 編輯

我係新手來的,屋企有電鑽有萬用寶
因為無合適的尺寸,所以我打算自己做木櫃當神台,要有一定的支撐力
設計圖大約如下,用4個3CM板做支撐腳 ,1個3CM板做上板, 1個3CM板做下板 1個1CM板做後板

                  燈                                                              燈
                                               神位
                                               香爐
             生果                          生果                             生果
---------------------------------------------------------------
-                                 -                             -                          -
-                                 -                             -                          -
-                                 -                             -                          -
-                                 -                             -                          -
-                                 -            地主         -                           -
----------------------------------------------------------------

GOOGLE查過之後,大約知道有三種方法
海洋板係夾板,但係防水支撐力大
螺絲角鋼支架支撐 / 釘槍打入去/ 自己用釘一粒一粒打
我新手無用過     釘槍   聽講好危險
請問各位我應該點樣做先比較好?????

回覆 1# hkmand001

釘槍好安全,好有效率
不過唔常玩木就變租霸
有電鑽就 上螺絲算啦,吋半8號(即4mm)
先鑽3mm 孔再上螺絲就好輕鬆,又可以食後悔藥拆開,要再 穩固啲就先落 白膠漿之類 木膠水 再上螺絲,不過落左膠水就好難再拆

TOP

回覆  hkmand001

釘槍好安全,好有效率
不過唔常玩木就變租霸
有電鑽就 上螺絲算啦,吋半8號(即4mm)
先 ...
pooh24680 發表於 2022-5-14 14:56


木膠水我買左
    咁如果我用釘槍。
用T型釘定U型釘比較好?
上網見T型好似會姿勢不正確。滑射出來
咁用U型釘3cm板應該用幾多mm釘?

TOP

香港買木板係
三分10mm 四分13mm 6分19mm
6分板其一個人上去都唔會斷開

好多傢俬如果有30mm厚
只不過係好似茶餐廳枱面加厚一個框架
eg : 19mm+10mm 約30mm

TOP

香港買木板係
三分10mm 四分13mm 6分19mm
6分板其一個人上去都唔會斷開

好多傢俬如果有30mm厚
只不過係好 ...
HK2046 發表於 2022-5-14 15:23


但我做神檯
20mm夠唔夠支撐?
用25mm好D?

TOP

有得抄都唔識抄



放眼坊間木板/夾板/蔗渣板櫃, 都主要用左右一件過的側板做力, 未見過所謂唔夠支撐的


老實講講效率粗製濫造至考慮用釘槍架啫! 一般diy講慢工出細貨就搽膠上螺絲啦

TOP

有得抄都唔識抄



放眼坊間木板/夾板/蔗渣板櫃, 都主要用左右一件過的側板做力, 未見過所謂唔夠支撐 ...
hon829 發表於 2022-5-14 17:30



    夾板上螺絲唔會爆開咩???

TOP

回覆 7# hkmand001

4分厚夾板已經可以上螺絲

TOP

本帖最後由 kswong8d 於 2022-5-14 17:47 編輯

夾板加螺絲組合就最簡單,你冇比呎吋,一般情況下,六分大芯板以可應付,不過唔食釘,用自攻螺絲比較穩陣,背板可用三分夾板。 順帶一提,做神樓用雙面帶白膠六分板比較好,放便清潔,但就不能用木膠水,只能鑽窿上螺絲。

TOP

夾板上螺絲唔會爆開咩???
hkmand001 發表於 2022-5-14 17:36


"爆"因為唔識技巧囉!

最簡單先鑽導孔:



pocket hole:

TOP