第一張, 普通高清貼, 跌爆左邊, 換第二張
第二張, 係街叫人貼, 50蚊, 質素算好, 係左右防窺, 直視冇問題, 只係比普通mon貼暗小小
第三張, 質素好差, 唔怕開埋名, 係閃魔, tao佬買, 兩片裝, 平均37港幣一張, 第一次用360, 變色, 起格仔, 完全唔用得, 以我所知防偷窺係會小小變暗, 相比第二張, 第二張叫好好, 起碼變色起格都唔存在, 閃魔CS仲話哩D係新技術, 係咁架(算佢講得通啦, 因為加左底頂防窺), 佢仲要爆評論, 好多人都話好好好好, 我頂....咁都叫好??!!我上網搵左小小資料, 360係可以有唔變色, 唔起格, 但可能依然有小小暗, 行內已可以稱其為高清, 因有磨沙之分, 但我又唔打機, 所以揀普通就可以, 但市面品牌都幾多, 想問有冇人用緊360防窺, 又直視無阻礙咁既呢? as topic thx^^ |