HGC搬遷, 新住址無覆蓋,話要我降到10M 或者收我餘下月費

本帖最後由 pkyoula1987 於 2022-1-23 08:33 編輯

我本身用HGC 500M,宜家要搬遷,原本500M, 新住址無500M覆蓋,話要我降到10M 或者收我餘下月費。 我打左去嘈,佢話都要收我一半既月費。 。 有咩可以做?我唔轉做10M。 但又唔想咁樣俾佢屈錢。

唔搬屋。
等完約先搬屋。
簽得合約就要遵守。
其中一方唔遵守合約,咁份合約簽來做咩?

TOP

本帖最後由 evantkh 於 2022-1-23 10:22 編輯

上載速度是多少?你上網用作甚麼用途?除非收發大型文件或睇4k畫質,如果上載都是10M而又穩定的話應該已經夠用。

TOP

Not sure what kind of 10M they're offering ... as of today.

Have used HGC 10M ethernet for a few years (long time ago).  Its UL/DL speed was always reaching 9.x Mbps, good enough for non-demanding general use.

TOP

回覆 2# kevin169


  搬屋都要問過寬頻??????????????? 我唔交,等佢慢慢追。 我簽約係買service俾自己,唔係俾間屋。 佢要收錢,問下手屋主

TOP

回覆 4# pc1668

真? 幾錢一個月

TOP

張約點寫,咪點做

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

本帖最後由 pkyoula1987 於 2022-1-23 11:32 編輯

回覆 7# tol4kzk

合約點寫就點做?唔通係sales?咁官方?咁由佢小額錢債追討我。 跟合約做。

TOP

合約點寫?

有咩事搵OFCA

TOP

回覆 4# pc1668


  你說得對呀!而家係買 service ,唔係比間屋你。

你直報電訊管理局可以解決問題,我以前用呢焦,直接 KO 網上爬,由1000m(258一個月) 變6m(398一個月) 仲要貴過之前!

而家係貴公司不能提供合約上所標明"同等"服務,唔係自己單方面要求解約

你提出要約,公司可以反要約,咁你亦可反要約番對方,咁先成為一張合約

TOP