PC GAME 就來收皮

本來PC GAME 玩家本來對比遊戲主機係少數
以家顯卡愈升愈貴,愈難買
直接推玩家去遊戲主機,如果繼續落去
PC GAME 市場會玩完
顯卡市場都會玩完

然而日廠準備加大投資

TOP

掘礦投入市場真係累人不淺

TOP

所有主機都只係一部加左限制既PC
所有遊戲都係PC寫出黎, 係PC度行完寫完, 先加限制放係主機玩
所有遊戲本身就係PC ready, 只係商業賺錢放唔放PC市場
貴, 市場會自行調整
全世界都搶晶片產能, 主機一樣有顯卡, 一樣要晶片
羊毛出自羊身上, 主機平左, 只不過其他地方賺返你

TOP

好天真.......
掘礦出現出前, 1千到3千蚊嘅卡係主流市場
而家? 對於廠黎講, 礦業可以賺多幾倍
當年AMD 蝕到就執, 係靠礦卡起死回生
玩完真係無可能, 只係提高左打機個門檻啫

TOP

呢句話由PS3厚機年代講到依家連IKEA都要電莖今日
有無第二句

TOP

本帖最後由 t19922006 於 2021-10-7 10:34 編輯

回覆 1# deathchak

你問過啲由PUGU->Fortnite->APEX入坑啲電腦玩家未[純電莖玩家/陪FD玩玩家](唔好講主機版, 有幾多人手制可以打得過keyboard mouse)
係PUBG類game出之前, 我未試過有親戚搵我砌機, 因為佢哋唔會買desktop

TOP

是的....舊卡..新game都玩唔到.....一睇...實在買唔落手.....決定以後分開遊戲同電腦角色.....電腦用到就算....玩遊戲直接買xbox........

TOP

好天真.......
掘礦出現出前, 1千到3千蚊嘅卡係主流市場
而家? 對於廠黎講, 礦業可以賺多幾倍
當年AMD 蝕到 ...
kennyleunghk 發表於 2021-10-7 09:18



   礦業真係毀滅世界............

TOP

人地寫一隻GAME
就可以自動適配落PC同主機平台
PC只係賣多賣少既分別

TOP