條單車軑隔一個月左右就漏晒氣,正常會唔會咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

咩車? 條TIRE係平野定貴野?

TOP

如果高壓呔
一個月唔打得返20-30psi係正常

如果你用管呔同乳膠呔走得更快

TOP

回覆 1# 點心拼盤


   一個月唔打氣都唔漏曬D氣先唔正常啊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

新手唔識先求問
點心拼盤 發表於 2021-10-5 09:42

咁人地咪答左你lor,你好似都冇講唔該添
要踩買氣泵啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kingking1001 於 2021-10-5 19:54 編輯

任何單車胎都一定會漏氣
漏氣速度視乎壓力,輪胎物料
一般一日之後都會降5-10%左右,之後慢慢減速咁跌
爆胎另計

TOP