就完約 應該續約定轉台?請比意見

本帖最後由 videocd 於 2021-10-5 00:14 編輯

用緊3好鬼慢 聲稱4g 21m
佢話續約會up 4.5G 42m 8gb/month
唔知up完會唔會好啲
如果42m好啲我諗住續 但係見好多人話麻麻
要簽兩年半約 78$送半年
圍番埋63$左右一個月

我見hkbn 街邊 68$又係8gb
但係好似簽兩年約短些少

本身低用量一個月1g到大部分時間用WiFi
,如果續3會唔會好啲?
定係hkbn 個網絡速度快啲呢?
原本想轉轉儲值卡,但我見sosim 3好似唔轉得過去
唔該晒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

hk mobile (CSL) $150 70GB/一年 (甚至2年

TOP

低用量考慮lucky sim 有好多款plan選擇。

TOP

過完冷同轉sosim

TOP

21m唔快正常,42m夠你睇片,續約價都平,個人覺得2年同2年半約分別唔大

TOP

用緊3好鬼慢 聲稱4g 21m
佢話續約會up 4.5G 42m 8gb/month
唔知up完會唔會好啲
如果42m好啲我諗住續 但係見 ...
videocd 發表於 2021-10-5 00:09



儲值卡同上台卡有分別,續約平咗又升到4.5G,比我我會續約

TOP

本帖最後由 PN420 於 2021-10-5 14:19 編輯
用緊3好鬼慢 聲稱4g 21m
佢話續約會up 4.5G 42m 8gb/month
唔知up完會唔會好啲
如果42m好啲我諗住續 但係見 ...
videocd 發表於 2021-10-5 00:09


4g 21M正常情況下對大食App如Now E,My AV Super等都應該冇問題的,
YouTube 1080p亦應該好暢順。
如果連呢D都覺得“好鬼慢”既話,
就似乎係你經常出入既地方多人用塞車,
或者收得唔好,續約42M唔會幫到件事。

如果諗住續約,建議你買張SoSIM(行3台42M)試左先.

TOP