[操作疑難] 192個switch,駁條線去172switch

問問, 如圖片(上),
原先, 用個switch 駁網絡192.168.x.x,  電腦1,2,3 + 影印機, 正常用.

但現在, 要在原先192個switch,駁條線去172, 僭建一個(綠色)網路172, (圖片下)
但要求是: 172電腦只可以自己互通, 及只可以用到192的影印機(192.168.30.51),只可列印.
即是192電腦及192影印機是不可以連到172個一些電腦.

這想法可以嗎?
謝謝.

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

你既 switch 如果全部都 support management (其實係要 support vlan)

咁就完全無問題

TOP

你既 switch 如果全部都 support management (其實係要 support vlan)

咁就完全無問題 ...
觀星是答案 發表於 2021-8-8 12:07



    但我192個switch我不可以換走. 要換的只可以在172個switch, 或就是172個switch 買個vlan就得, 都是可以一插到就用?

TOP

但我192個switch我不可以換走. 要換的只可以在172個switch, 或就是172個switch 買個vlan就得, 都是 ...
keeauu9 發表於 2021-8-8 12:11

你將 192 同 172 呢 2 隻 switch 連埋 , 係因為要經 192 個隻 switch 再連 router 吧
所以你要 172 個隻 switch 下面既 PC 都可以經 192 個隻再出 Internet , 其實你要 172, 192, 同 router 都要 support VLAN 先完全確保 2 邊唔通又上到網

TOP

如果只用一個switch但192三部機係windows設定同一workgroup1, 另三部設定另一workgroup2, 其實係咪都有同樣效果?

TOP

本帖最後由 KinChungE 於 2021-8-8 14:22 編輯
但我192個switch我不可以換走. 要換的只可以在172個switch, 或就是172個switch 買個vlan就得, 都是 ...
keeauu9 發表於 2021-8-8 12:11


當然不是
本身你唔換switch, 已經192同172兩邊network分開左, 但係......
如果有192果邊既人玩野, 自己手動set 172 IP, 咁就就過左去

另外, 如果想兩個network完全分開, 點解唔直接兩部switch獨立?  仲要兩部switch連埋?

VLAN就係將switch D插位完全分開(好似變左兩部獨立switch咁)
e.g. port 1-4 = VLAN1, port 5-8 = VLAN2
咁就算D人點玩野都唔會過到去另一VLAN (除非走去部switch拔線)
新買翻黎既managed switch預設係全部VLAN1, 要自己set

TOP

當然不是
本身你唔換switch, 已經192同172兩邊network分開左, 但係......
如果有192果邊既人玩野, 自己手 ...
KinChungE 發表於 2021-8-8 14:21



    咁咪做唔係192的影印機,172D人用唔到影印機囉

TOP

加多個ROUTER係中間...再SET野打通...

TOP

加多個ROUTER係中間...再SET野打通...
口o口 發表於 2021-8-8 14:38



    我都諗到分3個VLAN
192---PC
10----影印機
172---PC
192同172都可以通10...咁唔知係咪好既方法

TOP

行VLAN

VLAN1 。。。192
VLAN2。。。172
VLAN3。。。影印機
set vlan1 與 vlan2 不互通
再set vlan1 & vlan2 可連 vlan3
收工

TOP