[顯示卡] 有問題 ASUS DISPLAY CARD (END 10-07-2020)

本帖最後由 矇下矇下 於 2020-7-7 19:39 編輯

ITEM1 有問題 ASUS R9 390X 8GB
之前賣唔出 自己決定試下用MSI個軟件SET 時脈同記憶體時脈
結果梗係HI左 宜家個情況開機畫面正常顯示 一準備登入WINDOW就黑左畫面
張卡散熱片有嚴重生秀/氧化
(同礦卡個情況一樣 我個人用過礦卡 認為呢張氧化情況仲衰過礦卡 因為呢張係朋友自用 冇礦過 呢個情況我比較出奇 )有盒有單 不過己過保
不設私保 請下BID師兄 考慮先好落BID
底價290
每口10
食價350
只限星期日 東涌站交收 如買家地方太遠不便亦可要求寄順豐(賣家(我)出運費 但運送時造成損壞風險 需要買家承受 )



推一推

TOP