搬屋後無陽光曬衫,求推介好用電乾衣機

依家天氣開始潮濕,D衫成日都好似乾唔透,有陣up味咁,加上呢排D細菌病毒咁勁,驚D衫up住會有菌
各位師兄有乾衣機好介紹?襟用d既,thx

我用miele最classic個部,用咗差唔多5年,唔係潮濕天我都會用嚟乾衣,一嚟快D乾唔洗掛到一屋都係。二嚟我覺得高溫烘過D衫會殺下菌D,尤其是呢排更加要乾衣la

TOP

小心選擇。乾衣機係最容易火燭嘅家電

TOP

小心選擇。乾衣機係最容易火燭嘅家電
stamp 發表於 2020-3-21 00:10


上網睇好似主要都係A字牌d機有問題要停用
不過都係要盡量揀返部穩陣, 有質量保證既乾衣機比較好

TOP

我用miele最classic個部,用咗差唔多5年,唔係潮濕天我都會用嚟乾衣,一嚟快D乾唔洗掛到一屋都係。二嚟我覺 ...
shishi85 發表於 2020-3-20 18:39


高溫殺菌又好似有d道理
你用緊個部既型號係咪TDB 120?
見online shop依家有9折,仲可以儲3倍積分,有d心郁

TOP

天上野, 掛衫式既乾衣機

TOP

本帖最後由 hotgel 於 2020-3-25 10:31 編輯

抽濕機加個衣櫃套 ....會否方便 ?

1

2

TOP

高溫殺菌又好似有d道理
你用緊個部既型號係咪TDB 120?
見online shop依家有9折,仲可以儲3倍積分,有d心 ...
NOKIDEWAVY 發表於 2020-3-23 19:02


係呀,入門機都好好。識得detect d衫既濕度,乾完d衫會保留多少水份,唔會好硬咁

TOP

我都想知幾高溫,但會唔會連d衫都縮埋?


高溫殺菌又好似有d道理
你用緊個部既型號係咪TDB 120?
見online shop依家有9折,仲可以儲3倍積分,有d心 ...
NOKIDEWAVY 發表於 2020-3-23 19:02

TOP

高溫殺菌又好似有d道理
你用緊個部既型號係咪TDB 120?
見online shop依家有9折,仲可以儲3倍積分,有d心 ...
NOKIDEWAVY 發表於 2020-3-23 19:02


同問,啱啱見個9折 promo月尾就完

TOP