|
  
|
本帖最後由 Evangeline 於 2020-2-15 19:14 編輯
我估呢度仲有師兄記得我用LM4780 + Proac 1SC clone係房聽下歌仔
不過隔左咁多年, 我間房都大執過, 都係時候換啦, Proac 1SC clone 就冇換到
而換左stromberg carlson asp-422 後級 加Heathkit AA 20 前級 同變壓隔離牛
人聲比LM4780暖唔少, 空間定位都好好下, 不過試左唔係好耐, 未有其他發現, 係好啱聽好入耳 |
|
|
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
|