[膽機] LM4780 退役, 玩新玩具

本帖最後由 Evangeline 於 2020-2-15 19:14 編輯

我估呢度仲有師兄記得我用LM4780 + Proac 1SC clone係房聽下歌仔
不過隔左咁多年, 我間房都大執過, 都係時候換啦, Proac 1SC clone 就冇換到
而換左stromberg carlson asp-422 後級 加Heathkit AA 20 前級 同變壓隔離牛

人聲比LM4780暖唔少, 空間定位都好好下, 不過試左唔係好耐, 未有其他發現, 係好啱聽好入耳
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

Good

TOP

師兄對Proac 1SC clone有無試過膽後級推?

TOP

stromberg carlson asp-422 係膽後, 人聲暖唔少, 女聲毒唔少

TOP

快升喇叭

TOP

回覆 5# 喜喜天使


遲下會, 留意下有乜書架speaker 正

TOP

師兄對Proac 1SC clone有無試過膽後級推?
king3 發表於 2020-2-15 18:39

中古膽機上網bid定本地收

TOP

老友上ebay bid 返到香港再執執

TOP

好羨慕師兄可以玩前後級,我只夠位放ALL IN ONE, 仲要係DESK SIZE

TOP

想過買 1sc clone,查閱西洋網站 :

1. 設計者本身用膽機,1sc 係 base on 真空管聲底
2. 分音器中頻有個 peak 抗阻,用石機推,某段(e.g.,人聲)會凹,膽機有輸出牛,效果好過石機。
3. 此乃人聲*/小提琴毒物,用SE膽機,極毒。

*人聲不是指麥當娜個種

如果搵到對全原裝 1sc - 絕對有保留價值

TOP