[操作疑難] [LG伏]新買4Kmon一返到校100%光度先出現角位有直徑兩吋黃光

本帖最後由 ntony 於 2018-9-6 23:08 編輯

新買LG HDR 4K 四千幾蚊

現場試無事,因為當時個profile唔係100%光度。一返到去用,一校個自己鍾意嘅profile就即出事。
其中一隻角好光,黃色。想無視佢都唔得,播電影時即使唔係全黑畫面,個角位都有直徑兩三吋大幅好肉酸嘅黃光。

正都買嘅,應該拎返去換,定叫廠搵師傅上嚟同我攪掂佢呢?如果應該返正都換,佢會唔會話無壞而賴皮呢?



Update: 2018年9月6號 #163

我Scan咗師傅當日上門檢查張報告,只有寫我左下角有片黃色。一隻字話係正常都無。LG打手醒目嘅就收聲,笨嘅就得閒幫我推下post都好。多謝!



Update: 2018年9月5號 #152

第一次由LG客服務打返俾我跟進。(過往次次係我隔一排打返上去追)簡單表明唔會換,唔會整。亦唔會解釋點先屬正常範圍。各位師兄師姐留意返喇!詳盡少少可以去返#152睇。



Update: 2018年8月30號 #109

LG話跟,但又無咗影。我自己打上去追咗兩次。又玩唔肯負責。詳情請看#109
奉勸,真係唔好買LG。尤其幾千蚊咁買落去,俾錢買爛貨之餘,重要受氣。咪鬼理乜嘢用得IPS就實漏光。我未買過IPS mon咩?我用咗8年嘅BenQ cheap mon都係IPS。打手走遠尐。



Update: 2018年8月16號 #50


Update返件事先。買LG真係大鑊。我諗LG對我個情況嘅處理,會令大家跌晒眼鏡。跪求同LG起香港個名氣同歸於盡有效方案。

LG師傅上來咗,因為下午五點日光日白,情況反我屋企背企西斜而唔算明顯。但全黑時佢都留意到。

檢查完話一般10日公司嘅處理係換機,但都要睇公司點決定。隔咗個幾星期,無收過LG消息。

打返上去問,點知LG話師傅報告話無問題,功能正常,重話當時同我解釋咗係正常。但當時完全無同我講「正常」,亦無講「無問題」,亦無同我「解釋過功能」(個功能係左下角有黃光效果?)。

我要LG同我跟進師傅同我講嘅嘢,前言不對後語。LG直接表示,佢哋係跟返師傅報告處理,即係不跟進。我要求佢跟進返師父報告同我當時得到嘅答覆係完全兩回事,佢都係答,唔會跟進。


而家我就算忍唔忍佢都好,我起碼要俾所有買mon買電視嘅師兄師姐知,LG嘅嘢都幾伏,香港個維修亦都好伏。免得過,唔好買。佢承諾一世保都無用。



問題證據圖在:https://www.hkepc.com/forum/redi ... 77&pid=37663926

型號係LG 27UK600

一款聲稱HDR 10-bit暗位出色嘅monitor!!!

上圖

清楚少少解釋返張圖,只有圖中左下角係好黃漏光,漏到睇戲都有理無理光咗同唔清嘅。其他角位平時使用唔多覺有問題。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(9C0C2).jpg

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

正常, 應該大部份IPS mon 都係咁
我部27uk600 一開HDR , 角位都有漏光

TOP

IPS漏光姐~正常都未必幫你換
而且你係門市試機~個場太光
你見唔到有漏光都係好正常

TOP

但漏光會漏到一個程度係,睇套套電影,都差唔多左下角光咗而且黃咗一撻咁嗎?如果係好普遍,咁我都唔去滾攪人亦煩到自己。

TOP

本帖最後由 ntony 於 2018-8-6 01:00 編輯
正常, 應該大部份IPS mon 都係咁
我部27uk600 一開HDR , 角位都有漏光
Baggio3go 發表於 2018-8-6 00:30


不過諗落,如果佢HDR暗位漏光,咁個HDR有乜用?咁我買返LG 27UD59平成千六蚊。咪重好?

TOP

所以要買OLED?

TOP

IPS面板之IPS GLOW說明
http://hongchi20110101.pixnet.ne ... w%E8%AA%AA%E6%98%8E

漏光與ips glow怎麼分辨啊?
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=350&t=3852328

如果當初是看電影為主而不是打機或其他用途, 而且喜歡在關燈或比較暗環境下看電影的話, 就應該買VA面板的螢幕

TOP

所以要買OLED?
sum888 發表於 2018-8-6 01:04



    OLED並不合適作為電腦屏幕使用...
除非你想條開始列之類燒印係個MON上面..

TOP

HDR需要高亮度 對IPS真係一個考驗

改用直下式 384區控光會否好D?

via HKEPC Reader for Android

TOP