關於相機可否給點意見?

話說2年前, 我好想要一部細部但靚的相機影小朋友,
選了這一部, 但因為太貴結果唔捨得買,
但現在部機好似平左, 我財政又充裕左,
現在仍值得買這部機嗎?
我現在用iphone 8影相.
值得再花$6XXX買這部部相機嗎?
謝謝.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買部華為20pro 好過

TOP

TOP

話說2年前, 我好想要一部細部但靚的相機影小朋友,
選了這一部, 但因為太貴結果唔捨得買,
但現在部機好似平 ...
cityhunt 發表於 2018-4-17 22:04


Add 1000 HKD more. Buy a EOS 77 18-135 or equivalent. It worth to record down the precious moment!
https://www.price.com.hk/product.php?p=252775&gp=13

TOP

RX100V頂級細DC, 日常一定冇問題, 只要你有心去用.

TOP

建議去攝影學堂問會好好多。
cody2k 發表於 2018-4-17 22:12



    通常問完都係冇結果

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

通常問完都係冇結果
aichun 發表於 2018-4-17 22:28

唔一定, 有時未問完已經買左.

TOP

Add 1000 HKD more. Buy a EOS 77 18-135 or equivalent. It worth to record down the precious moment! ...
sniperX 發表於 2018-4-17 22:17



    單反樓主應該唔岩

TOP