[購買問題] 960PRO好熱

CORSAIR NX500會唔會是另外一個選擇?不過好似貴過960PRO,速度慢D

三叔個960 pro基本係全部m.2中最快果一條,
你可以裝m.2 cooler,
或附近裝把風扇吹住,

正都好似有賣, 你可以去望望.

TOP

本帖最後由 kobe2046 於 2017-9-28 00:37 編輯

加 M.2 Cooler & 4cm 風扇

可睇下c兄既 測試效果
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

以上配件可去陽明 / a-shop睇睇。

TOP

用緊R5E10,張1080TI在上面頂住,應該加唔到風扇

TOP

用緊R5E10,張1080TI在上面頂住,應該加唔到風扇
Keilong 發表於 2017-9-28 09:40

加條heat sink 降低8-10度

TOP

加 M.2 Cooler & 4cm 風扇

可睇下c兄既 測試效果


以上配件可去陽明 / a-shop睇睇。 ...
kobe2046 發表於 2017-9-28 00:34


A SHOP買啦 陽明唔平囉

TOP

好熱咩 in X1 Tablet

未命名.jpg

TOP

加條heat sink 降低8-10度
sport 發表於 2017-9-28 09:47


會唔會好易甩返出黎

TOP

會唔會好易甩返出黎
agfaapogeex 發表於 2017-10-3 19:06

有野定位。

TOP

好熱咩 in X1 Tablet
孔明仔 發表於 2017-9-30 08:56


大量read write時先熱

TOP