Keilong 當前離線
中級會員
hkhkqoo 當前離線
TOP
kobe2046 當前離線
sport 當前離線
進階會員
用緊R5E10,張1080TI在上面頂住,應該加唔到風扇 Keilong 發表於 2017-9-28 09:40
pakko 當前離線
加 M.2 Cooler & 4cm 風扇 可睇下c兄既 測試效果 以上配件可去陽明 / a-shop睇睇。 ... kobe2046 發表於 2017-9-28 00:34
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
agfaapogeex 當前離線
加條heat sink 降低8-10度 sport 發表於 2017-9-28 09:47
會唔會好易甩返出黎 agfaapogeex 發表於 2017-10-3 19:06
macis 當前離線
特級會員
好熱咩 in X1 Tablet 孔明仔 發表於 2017-9-30 08:56