[開箱] 天龍西裝

月頭買咗隻Denon D7200,一路都想幫佢配隻amp仔放電腦枱聽
上官網見到隻DA-300幾岩心水,但網上評語話耳擴冇力
於是上網再搵原來日本出咗新一代DA-310,改善咗耳擴
但係出咗半年香港一路都未有行貨,所以馬上就上日森訂返黎,但價可能仲平過香港買DA-300
14號落單19號收到,中間仲隔咗個星期日,其實件貨星期六已經到香港











可能夠力關係,一開聲就覺得音場大咗好多,亦比之前細緻
再run返200個鐘應該會開哂聲


唔知點解啲圖方向轉哂

TOP

c兄,幾多錢呀?

TOP

How much

TOP

$34xx per 日馬

TOP

ACアダプター: 入力:100 V、50 / 60 Hz / 出力:DC 12 V / 2.8 A

TOP

回覆 6# coffeelam
買隻牛出 12V, 2.8A 吉入去咪得

而家唔用佢隻日本100v牛

TOP

回覆  coffeelam
買隻牛出 12V, 2.8A 吉入去咪得

而家唔用佢隻日本100v牛 ...
sapphire4890 發表於 2017-6-20 10:29



好牛難求

TOP

呢部冇平衡?

TOP

回覆 8# coffeelam
咁依句說話,一樣apply得落 原裝變壓器

TOP