[中央處理器] 全新盒裝E5 2630 v4 都係6XX USD, 點解重有人買2683V3?

全新盒裝E5 2630 v4 都係6XX USD, 點解重有人買3000蚊洋垃圾2683V3?
玩呢D都唔會介意比多千零蚊吧

全新盒裝E5 2630 v4 都係6XX USD, 點解重有人買3000蚊洋垃圾2683V3?
玩呢D都唔會介意比多千零蚊吧 ...
wiz123 發表於 2017-6-3 06:08
3K 人仔一粒有冇人買就唔知,我只係知我粒 2683 V3 HKD$ 2,2xx

TOP

6XX美金差唔多買到2696v3

而且v3可以改bios lock死最高boost clock
例如2683v3可以lock 14核都3.0

TOP

3K 人仔一粒有冇人買就唔知,我只係知我粒 2683 V3 HKD$ 2,2xx
HKMichaelKing 發表於 2017-6-3 08:24



    When did u buy it?

TOP

When did u buy it?
kelvinchm 發表於 2017-6-3 11:34

HaHa

Xeon E5-2683 V3 Price.png

TOP

6XX美金差唔多買到2696v3

而且v3可以改bios lock死最高boost clock
例如2683v3可以lock 14核都3.0 ...
ten123456789 發表於 2017-6-3 11:16


幾十年的電腦經驗已經證明... overclock不是拿來日常使用 是用來跑分

TOP

HaHa
HKMichaelKing 發表於 2017-6-3 11:36


呢D U平一半如果用來RENDER真可以唸唸,
但起Server就真係唔可以慳果一千幾百, 最多用慢D, 數據冇價
而且平時用開4G的電腦反應LATENCY點用得番2G...

TOP

回覆 6# wiz123


其實好多人買E5都唔係做SERVER
我就用黎剪片整3D
7x24唔熄機玩左個幾月仲未有事

加上2683v3+最平既X99都係4K左右 依個價有quad channel 有40條PCI-E
夫復何求

TOP

呢D U平一半如果用來RENDER真可以唸唸,
但起Server就真係唔可以慳果一千幾百, 最多用慢D, 數據冇價:faint ...
wiz123 發表於 2017-6-3 12:18

Xeon E5-2683 V3 + X99 + Corsair DDR 2133 8GB x2 + Samsung 960 PRO M.2 SSD 反應好快喎

TOP

Xeon E5-2683 V3 + X99 + Corsair DDR 2133 8GB x2 + Samsung 960 PRO M.2 SSD 反應好快喎
HKMichaelKing 發表於 2017-6-3 12:52


你行番2GHz睇下點

TOP