水貨V20有冇伏?

2千7有找
好吸引

2千7有找
好吸引
henrietta 發表於 2017-5-17 09:42


L豬V20行都係$35XX, 點解要買水

TOP

小心美水係單卡

TOP

小心會有反新機,大陸很多

TOP

太平一定有古惑,水貨佬點會益你

TOP

lego

TOP

深之刀包多人出,風險自己衡量。

via HKEPC Reader for Android

TOP

而家行貨35xx,一年保養,有volte
頻譜最齊,點解仲要買水貨。
由其L豬鑊氣都唔少。早幾日先有人post自己爆鏡頭前玻璃同開唔到機。

TOP

2千7有找
好吸引
henrietta 發表於 2017-5-17 09:42


2 手機, 扮全新

TOP

現買新行貨…無了2年保養啦?
lkm1607 發表於 2017-5-17 15:32


V20得1年, G6就2年

TOP