[教學] 被忽略的音效卡

最近砌到無野好砌 部機都升到八八九九 開始留意從未研究過嘅音效卡 你睇依度無音卡討論專區就知幾無人為意 啲人可以貴一貴買顯卡 主板 cpu 4k mon 但絕少人會買聲卡 都係用返主板內置 咁請高手會點排呢?主板內建》顯卡內建》獨立音效卡

聽講而家顯卡內建hdmi出聲已經勁過獨立音效卡 係咪呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

用external dac

TOP

用緊舊個張Essence ST,效果幾好,同底板內置差好遠,不過喇叭唔可以差

TOP

用緊舊個張Essence ST,效果幾好,同底板內置差好遠,不過喇叭唔可以差
gn02306763 發表於 2017-4-29 20:54


   
本身想砌埋張creative zxr入部機度 但一查啲人話依個年代高階顯卡hdmi出仲勁過內建音效卡 唔需要音效卡 因為我張卡係zotac gtx 1080 amp extreme 如果佢講真 咁我顯卡內建音效實夠勁 另外又乜$3000以下喇叭都聽唔出分別 係咪呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

用緊RME AIO 出 amp 聽歌仔, 好過onbroad n 倍~

TOP

插USB sound啦少D電波干擾

TOP

插USB sound啦少D電波干擾
刺心 發表於 2017-4-29 21:01


   
而家亦有插緊usb藍牙出藍牙耳機 雖少干擾但音質一般咋好似?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

用緊RME AIO 出 amp 聽歌仔, 好過onbroad n 倍~
Evangeline 發表於 2017-4-29 20:59


   
顯卡hdmi出mon出聲又點睇?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆 8# comss


    你為打機定聽歌?用MON出聲我接受唔到,喇叭太差

TOP

本帖最後由 comss 於 2017-4-29 21:08 編輯

事關我睇中左依張 creative zxr 睇個樣就好勁喇 之不過唔知會唔會仲雞過我用zotac 1080 amp extreme插hdmi去mon出聲啫?

而且 唔講唔知 原來音卡絕少改朝換代 依張zxr已經係現時creative最貴最高階果張 但原來發表已經係2014年 即係3年都再無更高階音卡產品出現...會唔會用依張卡仲衰過我用1080 amp extreme出聲?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
IMG_8786.PNG

TOP