comss 當前離線
初級會員
awanday 當前離線
中級會員
TOP
gn02306763 當前離線
用緊舊個張Essence ST,效果幾好,同底板內置差好遠,不過喇叭唔可以差 gn02306763 發表於 2017-4-29 20:54
Evangeline 當前離線
進階會員
刺心 當前離線
插USB sound啦少D電波干擾 刺心 發表於 2017-4-29 21:01
用緊RME AIO 出 amp 聽歌仔, 好過onbroad n 倍~ Evangeline 發表於 2017-4-29 20:59