3ldk 當前離線
進階會員
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
有4kn sata, 512e sata, 512n sata 有乜分別, 應該買邊種? 3ldk 發表於 2016-11-29 15:39
TOP
戀人未滿 當前離線
polarhei 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
我用緊最新最勁的windows 10, 又用緊UEFI, 係咪可以買4Kn了? 3ldk 發表於 2016-12-2 15:34