Sahk 當前離線
中級會員
danny839 當前離線
進階會員
TOP
shishi85 當前離線
tan.oily 當前離線
張顯卡夠勁???? 你買埋個ROG XG Station 2+1080就係 danny839 發表於 2016-9-6 18:49
viviit 當前離線
waicow28 當前離線
windydos 當前離線
yoyo7 當前離線
初級會員
我都有睇梗呢部~ 上去旺角個showroom試下真機再睇下點 viviit 發表於 2016-9-8 13:02
起邊度??師兄可否PM地址,係咪大學生就買得 yoyo7 發表於 2016-9-8 13:24