回覆 shimanong
OKOK,咁邊隻GAME會好玩D同車內視角真D~
華仔1228 發表於 2016-7-7 23:39 
AC物理好d
網上話佢賽道用laser scan
路感比PC好
相對地車同賽道少d
我一直用車內視角
但畫面唔夠PC靚
PC畫面靚d
有相對較多車同賽道
而且AI對手可以去到5x個
車內視角畫面靚過AC
但始終係nfs shift公司
物理冇AC咁好
結論係兩隻都買
AC DLC只係日本pack要比錢
PC DLC買晒會貴過隻game
而且唔係個個DLC受歡迎(steam評論)
ETS2優閒玩兼睇風景唔錯
只係送貨遠d會想瞓覺
ATS只玩過試玩
但畫面靚過ETS2
貨車佬兩款泊車都幾好玩
ATS泊位勁難
車內視角睇到想死 |