bicycler 當前離線
中級會員
kenkenmy 當前離線
其實我淨係裝 Whatsapp, wechat 平時最多係用上網,鬧鐘,電筒,影相,計算機 我要買部強勁既新機為乜? ... bicycler 發表於 2016-5-4 01:38
TOP
影相呢樣野~如果你係用手機影既話~買強勁既新機就係為左幫到你影"比較"靚既相 ... kenkenmy 發表於 2016-5-4 01:42
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
yjfoeg 當前離線
進階會員
基本上影得清楚就得,我要求唔高 bicycler 發表於 2016-5-4 01:44
free3sky 當前離線
free6836 當前離線
edl0025 當前離線