[開箱] 傳說中「2015年最佳ATX機箱」的開箱+簡評-Phanteks EVOLV ATX+後續

本帖最後由 wzjc4 於 2016-3-18 08:15 編輯

睇左咁多人地的開箱,終於到我開
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
初頭見到師兄出的ITX版開箱,一眼就看上左E個設計,點知原來香港冇得買要係淘寶揾

係YOUTUBE又見到D人話E個機箱堅勁(https://www.youtube.com/watch?v=fQfRDSGlNqI)

而且我而家果個機箱設計真係完全比唔上而家果個...(Cooler master N400)


拿拿林就上淘寶買左個機箱係廣東運過尼
用集運星期三發貨星期六晚拎到
一拎上手真係勁重,聽個賣家講有成13KG(而家我又同佢買左個CPU風扇同機2把機箱風扇同LED燈條)
成件貨有成16KG,好彩順豐拎貨點離屋企唔遠



個箱用料真係幾足,不過真係勁爆重,就算咩都未裝上去都感受到佢個份量



隨機附帶的零件盒

我而家仲未轉模組化火牛,走線有點吃力,不過走線空間幾大,還可以(其實係個機箱本來就大 )
走線位佢有一個風線集線器你唔洗插D風扇線落個底板度可以走線走得靚好多

新買的CPU風扇,貪佢夠型夠好睇先買(以前用Cooler Master Hyper 103,個樣真係普普通通)

機箱頂有個架可以比你拉出尼比你裝風箱,真係方便勁多

好啦用左成差唔多6個鐘頭終於幫完電腦換屋企,機箱移動力-999敏捷-999




以一個千元級機箱尼講,E個機箱個外型應該算幾足料,機箱側板一拎上手就好似拎住塊鐵板咁(其實根本就係)
佢話有成3MM厚,空間又勁足(因為大),見到有人直情放D公仔手辦入去個機箱度

內裡設計唔多講,睇片就明,簡真就係一種突破(對於我以前的機箱尼講)
總之就堅型堅大堅重啦
================================
2/3
玩電腦到目前為止E個係我第三個機箱
用第二個機箱的時候我深深咁感受到機箱係用耐左先知有冇伏,所以整個後續先
今日我CHECK左前置同火牛位的防塵網,好多塵,清一清先,睇尼前置入風雖然擋住左,不過入風都都幾足下

7/3
前幾日先發覺原來個CPU風扇裝反左個方向
諗過下之後順手將個頂風扇加落去個CPU風扇度
個散熱應該更加好

11/3
今日加左3個硬碟做RAID5
個面依然可以保持簡潔
有少少聲,不過分唔清係前置風扇聲定係硬碟轉的聲(同部腦相距約40CM)


16/3
我估計D聲係硬碟個架因為個硬碟轉導致振動而發出(其實我冇上晒螺絲)
等陣睇下點搞
18/3
昨日上返晒硬碟架的螺絲之後冇出過聲

Phanteks EVOLV ATX 用家行過

TOP

師兄連運費大概幾錢港紙

TOP

師兄連運費大概幾錢港紙
hkhorace 發表於 2016-2-21 01:19 PM



    千二左右啦(順豐)

TOP

呢個牌子既野d料係幾好,
外觀就堅持自己既風格, 係非簡約市場好有競爭力,

支持開箱,
呢年呢度電腦區都愈來愈靜

TOP

呢個牌子好足料

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

靜唔靜 有冇明顯風扇聲?

TOP

本帖最後由 wzjc4 於 2016-2-21 16:03 編輯
靜唔靜 有冇明顯風扇聲?
hccc 發表於 2016-2-21 03:35 PM



    我同部主機相距50CM,而家咁凍天氣個風扇轉得好慢什至唔轉好難聽到聲
如果全速的話其實所有機箱都會聽到聲,想靜的話幾千蚊玩水冷啦

TOP