[開箱] 新手第一次開箱--INWIN CHOPIN ITX CASE

簡單開箱,相片只是出自本人的iphone,效果可能不太好,請見諒 ,入正題~去圖

001.JPG
爛紙皮箱包裝,不看也罷,直接看機箱(其實是我已經掉左,忘了影),真的很小很小很小一個機箱,打開時心中暗嘆~這才是我心目中的itx機箱呀

002.JPG
4色自粘邊條,我還是喜歡黑色

003.JPG
頂部網孔,有助散熱

004.JPG
底部防滑墊

005.JPG
一體成型鋁片,我買它的最大原因便是為左呢塊野

006.JPG
一左一右側板,可以見到兩邊也有散熱網孔,大網面那邊是蓋CPU、底板,增加清涼度

007.JPG
入面就係呢堆野,跳線、音源線、USB3.0、24pin、8pin、而由於火牛只有一條sata線,所以佢跟左一條一開二俾你

008.JPG
另一邊就是只可以放兩個2.5HDD/SSD

009.JPG
別看一大一小以為有分別,都是只可以放2.5SSD

010.JPG
跟機箱的80 plus 銅牌認證150W電源,推I5、Z97、16GB RAM毫無壓力,不過壞左就

011.jpg
放房用,一隻480玩哂

012.JPG
013.JPG
014.JPG
裝機完成,走線工作真的很不容易

015.JPG
同部corsair 350D對比,真係大人同細路分別

016.JPG
完全不佔地方

呢隻case好正,不過好似零防塵
同埋有咩線無跟?

TOP

回覆 2# 無相王


    我覺得真人比上鏡靚仔

TOP

nice case, how much

TOP

120%靚

TOP

回覆 4# tompkyou


    淘X,469人仔,電源3年保養

TOP

師兄你用邊隻cpu heatsink? 呢種細機好難搵heatsink :)

TOP

150W推I7好似差d,如果有200-250W即買

TOP

回覆 7# 大熊貓


    貓頭鷹 L9i

TOP

之前有留這個機箱,要放3.5" 硬碟買了其他
師兄,LG mon乜型號,Z97N還有貨?

TOP