fatdog 當前離線
進階會員
pol302 當前離線
中級會員
有冇人覺得d game fps 低左 ...? 整體好似反應慢左少少 但係重有得升 ios9 已經算好好 ... fatdog 發表於 2015-9-17 16:24
TOP
越升越慢升嚟做咩 我寧願降返ios6 pol302 發表於 2015-9-17 16:56
99819925 當前離線
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
有新改進 例如 notes fatdog 發表於 2015-9-17 17:08
相對ios 8.4.1嚟講,ios 9.0喺iphone 4s嘅反應遲鈍咗少少 慳唔慳電咗就好似唔係太感覺到 ... 99819925 發表於 2015-9-17 17:17
TimCook 當前離線
x2...為左icloud和notes...都係要升啦...慘慘~ 好彩相機都有timelapse... charcsc2000 發表於 2015-9-17 17:29
要用升級版 Notes,OSX 都要升級埋先得,我唔敢升住,我驚响 iPhone 寫完嘅嘢,電腦睇唔返。 ... TimCook 發表於 2015-9-17 18:00
要返屋企開imac先知.. 暫時iphone度睇得返.. 加圖方便嘛... 當然和evernote仲係差好遠.... ... charcsc2000 發表於 2015-9-17 18:12
Puff 當前離線
你可唔可以試得到,點樣寫電腦先至會睇唔番?如果好似以前咁,淨係打下中文字英文字,電腦係咪都會 ... TimCook 發表於 2015-9-17 18:41